.

.

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Przyjaciele są jak ciche Anioły..

Heej ! ;)
Nie mam żadnych ciekawych zdjęć aktualnie
 dlatego postanowiłam tego posta poświęcić moim przyjaciołom. <3

A więc tak..
Kinia - Nusia, Nusiulek, Blondi, Kowalskaaa <3
Chodzimy do jednej klasy od 8 lat.Przyjaźnimy się od 9 lat. Wszystko zaczęło się od przedszkola i kłótni o lalki .Często u siebie nocujemy, mamy te same ... uzależnienia <3, mamy totalną swobodę przy sobie i mogę jej zaufać w wielu sprawach. Ma fajne 2 psiaki które ciągle musi łapać na osiedlu jak jej uciekną. Dwa razy pod rząd były u niej domówki sylwestrowe ;D

Arek - Aruś, Dżarman , ciamajda ;D
Jest cudownym przyjacielem. Spędzamy ze sobą dużo czasu,  zawsze mogę na niego liczyć. Nigdy mnie nie zostawi w potrzebie. Traktujemy się jako brat i siostra.Mamy bardzo podobne charaktery i podejście do wielu spraw. Zawsze jeździ ze mną do Manufaktury. Arek to chłopak bardzo uczuciowy i jak kocha to na zabój, żałuję tylko że zakochał się w takiej dziewczynie bo zasługuje na lepszą. Chodziliśmy razem do przedszkola i tak się wszystko zaczęło. Całe wakacje spędziliśmy jeżdżąc na skuterach. Przegrałam dziś z nim w karty.  Był również na domówce u Kingi, jeździł ze mną do mojej babci i potrafi zjeść bardzo duużo pampuchów ;3

Patrycja - Patka- Łopatka ;D , Kluska <3
Chodzimy do jednej klasy, często siedzimy blisko siebie na lekcjach, mamy fazy-fazunie, byłam u niej w czwartek na urodzinach,a wcześniej na noc. Ma świetne 2 siostry- Olę i Sylwię. Bardzo lubię jej mamę i jak robi nam herbatki ;D Zbiera kasę na maxy ;D Zawsze mogę się jej wygadać.;))



Michał - Cieślik, Cieślok, Michaś ;D
Zawsze mogę mu się wygadać, często mi doradza i wzajemnie ja jemu. Od jakiegoś czasu siedzimy razem na religii, często robimy sobie słłłit focie, ściągamy od siebie na każdym przedmiocie oprócz języków, jakiś czas temu oprowadził mnie po swoim domu, lubię spędzać z nim czas :) Jest szalonym przewodniczącym naszej klasy, często uciekamy z lekcji pod pretekstem pójścia po papier za sprawdziany itp. Żeby się Cieślik nie obraził napiszę, że ma seksiastą grzywkę. ;))











Dziękuję, że jesteście <3


Naprawdę szukam pomysłu , jak dokładnie prowadzić ten blog. Czekam na komentarze - będę bardzo wdzięczna. <3



2 komentarze:

  1. Fajnie prowadzisz bloga, tak szybciutko przeczytałam niektóre posty i są niezłe.
    Proponowałabym Ci może napisać coś o modzie, jakiś haul ?

    http://tinnqu.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam ponownie.;)
      Hm. moda .. może , może, zobaczymy ;)

      Usuń